ҳ̸Ҳ̸ҳ ﻣنـﭠـدﭔآٺ وساﻡ ﮪـلاڷ ҳ̸Ҳ̸ҳ
<div style="text-align: center;"><div style="text-align: center;"><font style="color: Red;" size="4">اهلا وسهلا بك <br>
عزيزي الزائر نورت المنتدى بوجدك <br>
يسعدنا انضمامك الي عائلتنا المتواضعة <br>
تفضلوا المكان واسع</font><br>
</div>
</div>
<div style="text-align: center;"><div style="text-align: center;"><font style="color: Red;" size="4">اهلا وسهلا بك <br>
عزيزي الزائر نورت المنتدى بوجدك <br>
يسعدنا انضمامك الي عائلتنا المتواضعة <br>
تفضلوا المكان واسع</font><br>
</div>
</div>
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
إن لم تطف بالبيت لأنه عنك بعيد Smile فلتقصد رب البيت فسبحانه ♥️ أقرب إليك من حبل الوريد ♥️ وإن لم تسعى بين الصفا والمروة Smile فلتسعى في الخير أينما تجده ♥️ ... ... ... وإن لم تقف بعرفة Smile فلتقم لله بحقه الذي عرفه ♥️ وإن لم ترجم إبليس بالجمرات Smile فلترجمه بفعل الخيرات وترك المنكرات ♥️ وإن لم تذبح هديك بمنى Smile فلتذبح هواك .. فتبلغ المنى ♥️ كل عام وانتم الى الله أقرب عيد أضحى مبارك Smile

ملاحظات هامة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
eslamdora
عضو نشيط
عضو نشيط
eslamdora

اوسمة العضو ملاحظات هامة Jb12915568671

ملاحظات هامة Empty
مُساهمةموضوع: ملاحظات هامة   ملاحظات هامة Icon_minitimeالجمعة يوليو 08, 2011 7:19 am

هوا فى بعض الملاحظات الخاصة الى أنا شايف من وجهة نظرى انها لو حصلت المنتدى هيبقى أجمل منتدى

أولاً لازم الأدمن يغير وقت المنتدى لأن الوقت مش مظبوط علشان نعرف المساهمات بتتحط امته

لازم الأقسام تزيد لإن مافيش منتدى مافيهوش قسم للأفلام ولا الأغانى ولا برامج الموبايل و أقسام تانية كتير ناقصة

ياريت الى يحط موضوع لو كان ناسخه من موقع تانى يعنى مايبقاش كاتب عل العنوان ماى ايجى ولا عرب ليونز ولا كذاميزا ولا إسم أى موقع

ولو كانت الصور مكتوب عليها اسم موقع تانى بلاش منها

أحب أقول لمصمم الخلفية بتاعة المنتدى ان ده مش منتدى اعلانات إنه كاتب اسمه أكبر من اسم المنتدى

أنا هأعمل تصميم خاص بالمنتدى مكتوب عليه اسم المنتدى من كل حته بطرق إحترافيه و ثلاثية الأبعاد ومش هأكتب عليه توقيعى علشان خاطر المنتدى الجميل ده وهأرفعه و أبعت

للأدمن أقوله ازاى يركبه

وفى بعض الأكواد لازم تتشال و بعض الأكواد لازم تتركب

أنا هأنشر المنتدى ده على جوجل وعلى فيس بوك وتوتير وكل حاجه هأحاول أعملها إن شاء الله علشان خاطر المنتدى

ده بقى طلب حسب رغبة الأدمن المفروض اسم المنتدى يتغير بلاش الإسم يتكتب عنوان نلمنتدى ممكن نسميه أى اسم تانى يشجع على دخول المنتدى مع احترامى الكامل

wessam
Admin
Admin
wessam

اوسمة العضو

ملاحظات هامة 56
تاريخ الميلاد : 01/09/1997
المزاج : متلغبطه

ملاحظات هامة Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملاحظات هامة   ملاحظات هامة Icon_minitimeالجمعة يوليو 08, 2011 3:32 pm

حجات جميله جداااااا ... بس انا هتناقش معاك فى كل ملاحظاتك معاد .. تغير اسم المنتدى
ده اسم المنتدى من الاول ..وانا مش حبه اغيره ..

ادخل معاك فى ملاحظاتك التانيه
1_فى حته الاقسام التانيه ( انا مش هحط اقسام للافلام او الاغانى .. لان الحجات دى حرام .. واكيد ربنا هيحسبنى عليهاااا
ولكن هحط واحد للموبايل
واى اقسام تانيه تطلوبوها انا هعملهلكم
2_الصوره بتاعت المنتدى مكتوب عليها اسم المنتدى مش مكتوب عليها حاجه تانيه
واكيد لو عملت واحده وطلعت احلى من الموجوده يشرفنى ان احطها
3_ وبالنسبه للاكواد فى ايه الى عا يز تشيله وعايز تحطه
4_وبالنسبه للمواضيع والاعضاء دى حريه لكل عضو .. عايز يكتب انه منقول يكتب مش عايز خلاص ... دى حريه شخصيه لكل عضو ... اهم حاجه مواضيعه تكون مفيده .. ومفيهاش حاجه مسيئه
5_والوقت بتاع المنتدى هغيره فى اقرب وقت ممكن
6_ شكرا لاهتمامك بالمنتدى والاهتمام بنشره ... واتمنى ان كل الاعضاء يكون عندها روح الحماس الى عندك

https://wesam.forum-canada.net
wessam
Admin
Admin
wessam

اوسمة العضو

ملاحظات هامة 56
تاريخ الميلاد : 01/09/1997
المزاج : متلغبطه

ملاحظات هامة Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملاحظات هامة   ملاحظات هامة Icon_minitimeالجمعة يوليو 08, 2011 3:43 pm

ملحوظه ... الساعه باماكنك تغيرها من ملفك الشخصى
https://wesam.forum-canada.net

ملاحظات هامة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  قصيدة هامة العز